Jrhazar ilk gebelikte görülebilirmiş evet ama bu tüplerde bir sorun.olduğuna işaret edermiş aynı zamanda. Siz yinede çektirin, yapışıklık vs varsa açıyorlar direkt orda ilaçlarla ve daha az riskli olur tekrarlanması. 1 kere dış gebelik geçirende maalesef tekrarlaması hiç geçirmeyene göre daha yüksek. Ben çektirmedim ama tam çektirmek istediğim ay Hamile olduğumu öğrendim. İstemeyerek Hamile kaldım yani. İnan ilk ultrasona kadar içim içimi yedi tekrar Dış gebelik olucak diye. 1 hafta gözüme uyku girmedi. Çektirmende fayda var yani 😊