Sedademir123 17+1 benimde canım şimdilik iyi gidiyor tek kötü yani cildimde sivilce olmayan ben her yerimde sivilce var lekeli lekeli mayın tarlasına döndüm özellikle çenem kaşınıp kaşınıp lekeli geçmek bilmeyen sivilceler çıkıyor onun haricinde mutluyum şükür senin nasıl geçiyor güzel anne☺️