vuslatim34 Kızlar ileri hareketlilik için keçiboynuzu pekmezi, aktardan macun yaptırdık birde nohut suyu içiyorum şime. Vitamin olarak solgarın A ve D vitamini iyi diyorlar siz hangi vitamini kullandınız.
Denizyildizii vuslatim34 bizde bunları kullandık hep hiç faydası olmadı. En son tüp bebeğe gittik çok şükür tuttu. İnşallah sizde işe yarar
Elbet-birgun-kavusacagiz vuslatim34 ileri.hareketiniz kac benm esimin 0 yukseltemedik normal sayi 85 milyon anca tupbebk ise yariyo
vuslatim34 Denizyildizii bizde tüp bebeğe başlayacağız ramazandan sonra. Kaliteli sperm olması için uğraşıyorum canım.
vuslatim34 Elbet-birgun-kavusacagiz toplam hareket 45. Ama en ileri hareket 0. Doktor normal yollarlada olur diyor ama olmuyor işte.. sizin toplam hareketlilik kaç . Kaç senelik evlisiniz
Elbet-birgun-kavusacagiz vuslatim34 toplam hareketi hatirlamiyorum canm cok. . 5 senelik evliyiz. Hic dogal olmadi tup bebekle oldu ama kaybettik.. ramazanda yeniden basliycaz. Bizde proxeed plus a basliycak esim onada cok iyi diyen ver bide aktardan kür yaptircaz oda iyi geliyo. Esin sigara iciyosa biraksin kuzum o cok dusuruyo
vuslatim34 Elbet-birgun-kavusacagiz bizde aktardan macun yaptırdık. Nohut suyunu burda tüp bebek yaptıran arkadaş söylemişti sabah akşam onu içiriyorum. İnternettede çok fayda görenleri okudum. Sigara alkol yok şükür. Ramazandan sonra bizde başlayacagız ama yinede sperm kaliteli olsun diye çabalıyorum
Elbet-birgun-kavusacagiz vuslatim34 insallah fayda goruruz. Tup.beebekte onemli olan toplam sayi canim omdan seciyolar bize doktorum boyle demisti
vuslatim34 Elbet-birgun-kavusacagiz ya inan artık ne duysam yapıyorum. O kadar yoruldum ki. Sürekli birşeyler araştırıyorum. Maddi olarakta imkan yok nasıl olacak bilmiyorum..😕
Elbet-birgun-kavusacagiz vuslatim34 aynn bizde oyle ama artik saldik yapmiyoz bisey bitek o dediklerimi yapicaz so rasi allah kerim.. maddiyat zaten cok kotu bisey🤦♀️ sizne kadrlik evlisiniz daha once denedinizmi hic tup bebek. Hangi sehirdesini zdr falan buldunuzmu
vuslatim34 Elbet-birgun-kavusacagiz 3 yılımız doluyor. Hiç denemdik. Zaten eşimin değerleri daha yeni düştü önceden normaldi.Varikosel var ama doktor ameliyat yapmıyor takviyelerle düzelir diyor. Bakalım inşallah nasip olur. Erzurumdayım araştırma hstanesinde yaptıracagım. Siz nerdesiniz özelde mi düşünüyorsunuz
Elbet-birgun-kavusacagiz vuslatim34 ankaradayiz canim özelde yaptik herseyi daha once iki asilama iki tup beebk yaptik simdi ucuncu olucak🤦♀️