2_prens-annesi34 Merhaba Güzel Anneler 😊 Öneriye ihtiyacım var 🤗 kısmetse haziranda doğumum Var Kendime önü düğmeli pijama takimi almayi düşünüyorum sizce kısa kollu mu alayım yoksa ince uzun kollumu Alayım yada ikisinden demi alayım çok kararsız kaldım 🤭
Zeynep_18 2_prens-annesi34 benimde Haziran sonunda canım ben kısa kollu aldım lohusa terlemeside olabilir bence kısa kollu al herhangi bi üşüme olursa üzerine bişey giyersin🤗
melikeyldrm_54 2_prens-annesi34 benim 3 mayısta insallah kısa kollu aldım önden düğmeli daha rahat olur bence
SofiB 2_prens-annesi34 oğlum haziran sonu doğmuştu ben pijamamı geceliğimi kısa kollu ince tercih etmiştim yine üzerlerine ince uzun kollu sabahlıklarını almıştım iyi olmuştu
2_prens-annesi34 melikeyldrm_54 evet bende önden düğmeli alcam ama uzun kollumu, kısa kollumu alsam karar veremedim, Hastanede doğumdan sonra üşürmüyüm diye düşünüyorum 🤔 Allah Sağlıklı Sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🤲
melikeyldrm_54 2_prens-annesi34 amin cnm insallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏻 Üşürsen ince bi hırka al yanına giyersin canım