Zeynep_18 ZElif idrar yolu enfeksiyonu mutlaka gidip idrar tahlili vermelisin bende de aynı sorun var şuan antibiyotik kullanıyorum
ZElif Zeynep_18 antibiyotik bişi yapmıyor demi hep haptan cekınıyorum kullanmak istemiyorum diye doktorada diyemedim ya
Zeynep_18 ZElif yok bu ikinci antibiyotik kullanımım kullanmazsan sıkıntı bebek için kaç haftalıksın?
Zeynep_18 ZElif ben 10. Haftamda bile kullandım antibiyotik maalesef bütün vücudumu iltihap kapladı,, şuan 25 haftalık olucam hâlâ devam ediyor. Doktoruna söyle bu durumu
Deniz59 ZElif doktor benden idrar kan tahlili istedi 10 gün sonra çıkacak dedi ama e nabızdan baktım da çıkmıştı enfeksiyon baya yüksek çıkmış yarın doktora gidicem işte
ZElif Zeynep_18 peki söyleyeceğim hep vardı hamile kalmadan öncede vardı umursamayışım ondandı teşekkür ederim
Smyye33 Busra3509 mrb lar bana da fitil verdi ama korkuyorum kullanmaya bebeğe zarar vermez degl mi fitil kac haftalıkta kullandınız