Yarın kontrolum var ,bakalım ne diyecekler.. kendimi normal doğuma hazırlamıştım bu ara niyeyse korkmaya başladım. Sancı falan değil beni düşündüren bebek nasıl cikicak onu düşünüyorum 🥴🥴 küçük bir yer sonuçta 10 cm açılsa bana yine az geliyor.. sancı önemli olan o çıkış anı can acitmiyor diyorlar. Bilmiyorum gerçekten öyle mi.. çok düşünüyorum. Hayırlı zamanda gelsin bebeğim,bebeklerimiz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌹🌹🌹