Kızlar 17 haftalık gebeyim gebe kalmadan önce herşey yerdim öyle seçimim olmazdı gebe kalınca malum birçok yiyeceği yiyemiyorum et balık tavuk özellikle sadece sebze ve meyve ağırlıklı yemek istiyorum tansiyon sorunum da var iştahım hiç yok zorla yiyorum 57 kg ile hamile kaldım şuan 59 kiloyum bebeğin gelişimini etkiler diye korkuyorum tavsiyelerinİz nedir ?i