Ayse-45 Kızlar hamilelikte egzersiz yapan var mı ? Neler yapıyorsunuz? Ben 3. Ayıma girdim çok halsizim yürüyüş bile yapamıyorum 1 ,5 kilo aldım tavsiyesi olan varmı ☺️
ZeynepveMehmet Ayse-45 hareketsizlik de halsizlik yapabilir. Kısa mesafeli yürüyüşler yaparak başlayabilirsiniz. Hem kendinizi de zorlamamış olursunuz. Durumunuza göre yürüyüş mesafesini ve temposunu da azar azar arttırırsınız.
Taze_gebe Ayse-45 lastikle omuz sırt hareketleri yapıyorum ama aşırı düzenli değil yürünebilecek yerlere 30dk kadarlık yollara yürüyorum bunun dışında yürüyüşü alışkanlık haline getirmek çok istiyorum
Cigdemss Ayse-45 3. Ayı bitirdikten sonra dr a sorun sıkıntı yoksa yürüyüş yapın her gün 1 saat yapamadığınız zamanlarda evde egzersiz yapın 15-20 den sonra kilo alımı artıyor