DenizCifci Merhaba tatlı hamişler biz 28. Haftadayız şuan hiç çatlağım yok ama kaşıntı başladı ne kullanmamı önerirsiniz?
melikeyldrm_54 DenizCifci farketmez cnm nemlendirsen geçiyo kaşıntı. Ben dalinin bebe yağını kullanıyorum badem yağlı olanı 33 haftalığım bende de yok şuan çatlak 😊
Smyy00 DenizCifci bende kaşıntı oldukça sürdüm bazen 2-3 günde bir sürdüm bazen haftada bir çok şükür şimdilik yok benimde kakao yağı öneriyor lar genelde hindistan cevizi yağı olabilir kantaron yağı süren var bunların hepsi olabilir
Yaprak1 Bende hindistan cevizi yağı kullanıyorum .sabah akşam süryorum kaşıntıyı gideriyor nemlendiriyor .özelliklr uyuyunca sürün rahatlatıyor