Iyi akşamlar arkadaşlar ben 23 haftalik hamileyim son adet tarihim 9 Ekim doktoruma doğum ne zaman diye sordum 1 15 haziran arası demişti benim hesaplarıma göre 1 15 temmuz çıkıyor acaba ben mi yanlış hesaplıyorum dicem uygulamada bile temmuz çıkıyor acaba doktorların hesabı farklı midir doğru mudur sizce arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler.