Ysmn029 bende 34 haftada kaybetmiştim canm şimdi tekrar hamileyim çok şükür. Çevremde ki herkes doğuma kadar alma diyo amma insan hazırlanmadan bekleyemez ki rabbim tekrar yaşatmasın o acıyı.
Bilemeyiz ki yani yaz geliyo kış için bi tok hazırlık yiyecekler yapıyoruz yemek nasip olur mu hayat ne getirir bilmeden. O yüzden rabbimize sığınıp bol dua edip hazırlığımızı yapabiliriz bence bunlar en güzel heyecnlar allahım isteyen herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻