Dilekdgn Merhaba güzel anneler tam tamına 4 aylığız ve ilk gebelik kasıklarımda aniden giren bi ağrı var ishal var sizce korkmalımıyım sizlerde olan varmı yoksa üşüttüm mü ?
Meless Dilekdgn ay benimde ilk gebeliğim en ufak şeyde yüreğim hopluyor… İshale bağlı gaz ağrısıdır dünkü yediklerinizden ötürü ishal olmuş olabilirsiniz… İshalin zararı olacağını düşünmüyorum ben ama tabi doktorunuza danışın🙏
Gunessinannesi1 Dilekdgn bende 20 haftadayim ishal oldugumda cok muutlu oluyorm Kbizlkk çektiğim icin kanama.olmadigi surece benxede3 sknti yoktr kalbni ferah tut cnm
Dilekdgn Meless doktor kanama olmadığı sürece bişey yoktur su tüket bol bol dedi ve eğer için rahat etsin dersen dahiliyeye görün dedi
Meless Dilekdgn çok şükür🙏 12.haftamdayım bende 1 aydır görmüyorum en son kalp atışını duymuştuk… doktorumda bana telaşlanma görmesen de hissetmesende kanaman olmadığı sürece sıkıntı yoktur dedi 🙏