kubraballi23 kızlar merhaba hayırlı akşamlar. ilk hamileliğim doğumum ağustos ortasına denk gelecek neler almalıyım, kaçar adet ilk yaşadığım için bu duyguyu acemiyim. tecrübeli anneler fikir verir misiniz?
Melisacaaglar kubraballi23 valla ben ufak tefek almaya başladım artık ağırlaşınca yapamayacağımı biliyorum çünkü
Nurtrky kubraballi23 bende ağustos sonu gibi ne alsam bilmiyorum kısa kollu olur mu acaba merak içindeyim artık yazda bitiyor o zamanda
Lulemom Benimde tam ağustos ortası olucak. Bide adanada yaşıyoruz. Sanırım zıbından başka bişi giydiremicem gibi.
bngs_irem kubraballi23 benimde Ağustos ortası canım. Kısa kol hiç almam bebekler doğduğunda zaten üşür biz gibi değiller 1 ay sonrada zaten havalar serin oluyo illa çok sıcak olursada evde zıbınla durur zaten bence yazlık alınmamalı