Şeker yüklemesinde bana da doktor açlık baktı ama parmaktan ölçtü açlık yüksek çıktı 75 ml lik içirdi 1 saat geçmeden 40. Dk da tekrar parmaktan baktı tokluk da 180 çıktı bnm moralim bozulunca başka doktora gittim o doktor da bana yanlış yükleme yapıldığını ve kesinlikle kan alınarak bakılacağını parmaktan olmayacağını söyledi ve şu an tekrar da bakılamıo malesef boş yere diyet yapıorum şu an resmen aç geziyorum😢😢