ayberen
Kızlar happy kids ten yazamadım o yüzden buraya soruyorum kusura bakmayın. Anne olmuş yada bilenler yardımcı olursa çok sevinirim. Kızım 14 günlük göbeği düşmedi henüz ama düşmek üzere. Göbeğinden sivri kırmızı bi et meydana gelmiş bugün dışa doğru sivri ve hafif kırmızı. Korktum görünce yarın doktora götürecem ama yarına kadar içim içimi yer. Nedir bu bilen varmı