Eprengarenk Kızlar doğum belirtisi olabilir mi ? Yürüyüş yaptım eve geldim , sağ bacağım kasığım üzerinde resmen duramıyorum , zor yürüyorum doğumla alakalı olabilir mi acaba
Elfffcnnn28 Eprengarenk nişan geldi mi? Benim de ilk doğumda öyle başlamıştı. Önce nişan geldi sonra bacak ağrısı vurdu sonra sancıları hissetmeye başladım 39 3te doğdu 😂
Eprengarenk Elfffcnnn28 geçen hafta cuma akşamı ilk kez altımdan sümük gibi yapışkan löp löp bişey geldi , bazıları nişan dedi bilmiyorum nişanmıydı bi daha gelmedi, bugünden beri vajinama bıçak saplanır gibi anlık ağrı girip çıkıyor bebek çok hareketli 🤷♀️
Elfffcnnn28 Eprengarenk nişan olabilir bazen günler önce gelebiliyomus benimki aynı gün içinde olmustu. Ağrıyla birlikte ara ara sancı hissetmeye başlarsan her hissettiğinde saate bak mutlaka kaç dk olduğunu not al. Önce hafif belli belirsiz sancılarla başlar gittikçe artar