ecemp161013 Haftaya girdim ve dun lavaboda sonra peçeteye sari akinti içinde çok hafif kılcal damar kadar kan gördüm hemen doktoru aradık korkulacak bir şey degil kendini yormussun Progestan at falan dedi ama korkuyorum nisan denilen şeyin böyle olduğunu okudum acilma olup nisan gelmis olabilir mi yani bu haftada acilma olsa bile nisan gelir mi iyice karistim cok korkuyorum 😪
Nur000 ecemp161013 benimde akintimla birlikte kan gelmisti doktora gittim enfeksiyon yüzünden olmuş. Progestan verdi bide enfeksiyon içinde fitil verdi gecti
ecemp161013 ecemp161013 ve bebeğim baya hareketli basi yukarıda çıkıntı gibi zaten suanda hissediyorum
Aysun1983 ecemp161013 dün geldi kanama bugün geldi mi peki cnm birde çok takıldıysa aklına gidip bi görün derim doktora
Fatma7666 ecemp161013 inşallah bişeyiniz yoktur korkmayın telaş enfişe yapmayın bebek hissediyor herşeyi sakin olmaya çalışın dua edin ilacınızı kullanıp yatın çok geçmiş olsun 🥰🤲
OzgeAlya ecemp161013 Kendinizi niye çok yordunuz çok geçmiş olsun dinlenin. Doktorunuzun da sorun olmadığını söylemiş bu aralar dinlenmeye bakın
ecemp161013 Bahardali yok ilişkiden korkuyoruz olmadı bilemiyorum ondan daha da sinirlerim bozuldu o kadar dikkate rağmen 😔
Fatma7666 ecemp161013 inşallah rica ederim telaş endişe iyi değil sevin karnınızı güzelce uzanın dua açın internetten Allah büyük bişey olsa sancı falan olurdu korkmayın Allah büyük 🥰🤲
Bahardali ecemp161013 endişeye gerek yok haftanız güzel. 13 de benimde olmuştu. Progestana başlayın kesilir
ecemp161013 Bahardali ay insallah bi turlu endişelerim geçmiyor hafta büyük oluncaya acilma falan mi diye korktum iste 😔