Havva1995 Bebek3444 yok en son 11 haftada gittim 1 hafta sonra gidecem inşallah 11 haftada belli olmadı
Bebek3444 Havva1995 hurafe testlerden yaptın mı makas bıçak testi felan onlarda ne çıkıyor? 11 haftada pek belli olmuyor diye biliyorum
MinikKalbimmmm Bebek3444 amin inşallah🤲🏻 Siz kaçıncı haftanızdasınız bilmiyorum ama benim ilk gebeliğim ve kilolu biri değilim ona rağmen 17. Haftamda hissetmeye başladım ben. Çok güzel bi duygu🥰inşallah en kısa zamanda sizde hissedersiniz❤️
canserko Bebek3444 aynı şekildeydi em basından beri solda şuanda da sol yanım sivri bir şekilde geziyorum😂 ve kızım olacak
Rbkny Bebek3444 ilkinde solda hissettim hep agrı yogunlugu felan soldaydı ama ultrason ile hep sagdan bakıldı ve erkek😂
Bebek3444 Havva1995 makas tuttu Rus takvimi vardı sanırım o tuttu karnımın şekli tuttu ve en önemlisi içimde hep bi kız hissediyordum o tuttu 🥰🥰