Bebek3444 Selam kızlar ilk defa konuşma başlatıyorum sadece merak ettiğimden bi ben mi yaşıyorum yoksa herkes mi böyle 🥰
canserko Bebek3444 aynı şekildeydi em basından beri solda şuanda da sol yanım sivri bir şekilde geziyorum😂 ve kızım olacak
Cerla İlk hissettiğimden beri sağdaydı halada sağda henüz sola geçtiğini görmedim yarın 32 haftalık olcaz kızçemle
Bebek3444 Havva1995 kız bi şey bildiğim yok 😂 sadece kendimde hissettiğimden sorayım dedim tekmiyim yoksa herkesler mi böyle hissediyor 😂
Gulsurmeli Havva1995 sağ veya sol tarafınız bir diğer tarafa göre daha şiş oluyor karnımın sol tarafı sağ tarafa göre daha şişti ☺️ultrasondada sol tarftaydı hep
Esraa63 Gulsurmeli ben hiç anlayamıyorum ya surekli ekliyorum ama yok hic fark edilmiyor 4 aylik olucak nerdeyse