Handncal 35te dogum yapti arkadasim 2.500gr bebegi kuveze de girmedi sizin zaten 37.haftaniz olmus normal dogum zamani artik niye risk alip eve geldiniz anlamadim. Kuvez isi hic belli olmuyor 39.hafta dogum yapip bebegi kuveze giren de var doktorunuz daha iyi bilir bebegin durumunu ama bebeginizde herhangi bir gelisim geriligi yoksa bence hastanede kontrol altinda olmaniz daha iyi gibi tabi yine de siz bilirsiniz saglikli bir dogum gecirmenizi dilerim 🌸