Ss1 ben şimdiye kadar hep normal istedim hiç sezeryan ile ilgili araştırma yapmamıştım okumadım artık kesin olunca sezeryan bi korku geldi üstüme ne bileyim bundan daha çok korkuyorum sanki inşallah iyi geçer evet gelişimi iyi ama inşallah eksik çıkmaz eksik çıkarsa kilosu çok üzülürüm 😞 normal denettirmediklerine