Elifgrgn doktorum gerek yok dedi aşının yan etkilerinde düşük riskide oluyormuş bende biraz araştırdım gerçekten de olmuş bide tetanoz aşısı asıl doğum esnasında korumak için ama artık ameliyathaneler eskisi gibi değil tetanoz olma riski yok gibi bişeymiş bunlar tabi göreceli kavramlar ben ikna oldum bu nedenlere o yüzden olmamayı tercih ettim