nboran Merhaba hanımlar bebişin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum yoğun olarak. Herhangi bir erken doğum belirtim yok ve hiç olmadı. Randevum 10 gün sonra sizce biran önce doktora gitmeli miyim, yoksa bu durum normal mi?
Bsraklc nboran bende öyle oluyordu baya da acıyor sanki ayağı falan alttan çıkacak gibi oluyor 😂 ama o ayaklarıymis doktor öyle dedi başı göğsünün altında ayakları tam orda o yüzden acıtır dedi 🌺 bizde 28 haftadayiz bazen çok şiddetli oluyor özellikle ayakta çok durunca ama yavaş yavas geçiyor 🤗
Crn1996 nboran benim de öyle canım 28 haftalığız muhtemelen ayakları aşağıda olduğu için öyle hissediyoruz ☺️
Kivirciginannesi_ Bemde 29 haftalık hamileyim ama seni dediğin şekilde hissetmedim. Içine sinmiyorsa git bence
Gamzegs Aynı durumu bende yaşıyorum canım Doktorum normal duruşundan kaynaklı olduğu için dedi ve dönüşü için pilates topunu önerdi
Leylaalin 25 haftadayım bende hep alt tarafda hissediyorum pozisyondan dolayı galiba doktor normal dedi 30 haftalarda yukarda hissederiz galiba
80-01elf Benimde öyle canım pozisyonundan dolayı öyle ayakları kasıkta kafası göğsün altında olduğu için korkma