Nlfrylmz öncelikle sağlığı için bırakmalı evet ama bir tiryaki için hiç de kolay birşey değil bu durum ,çocuk doğdu mu yoksa hala hamile misin orayı pek anlayamadım bir de balkon da içmiş cnm zaten çok takılma bence herkesin keyfi yerindeyken bak sen odalara kapanıp krize girip üzülmüşsün İnan değmez kendine yapma bunu derim 🥰