Gulseninannesi canim senin haftalarimda benim bebegim asagidaydi 26. Haftadan sonra yavas yavas yukariya cikmaya basladi doktorun bu konu hakkimda bisey dedi mi belki asagidadir bebis orasi sicak gelmistir kanama falan olmadigi surece bide cok gazla akıntı bi sorun olmaz diyorlar genellikle