ada94 Yarencerenn ee niye duruyorsun tsbiki dra gideceksin. Gebelikte tansiyon yüksekliği çok önemlidir
Ozge0202 Yarencerenn çok yüksek. Başınızın tepesine ve ensenize soğuk su uygulayın. Hemen hava alın balkona çıkın iyi gelecektir. Ve sakın başınızı yastığa koymayın dik tutun anında düşecektir
Demetb Yarencerenn bence o zaman şimdi acile gidin düşürsünler tansiyonunuzu, yüksek tansiyon zararlarını biliyorsunuzdur smdi söyliyip canınızı sıkmayayım
reyhandoymaz Mutlaka gidin tansiyon erken doğumu aşırı tetikliyor. Ben 30+2deyim yüksek tansiyondan dolayı 3 haftadır ilaç kullanıyorum erken doğum riskim var gelişim tamamlanmasını bekliyoruz
Hamileadayibiranne Hamilelikte bu kadar yüksek tansiyon pek iyi değil en yakın hastaneye gidin mutlaka 🙏