2pati1baby Gebelik nasıl ilerliyor arkadaşlar , bulantılarınız, lekelenmeleriniz var mı ? Kaç haftalıksınız ? Neler yiyip içiyorsunuz mesela 🥰
Sunny 2pati1baby ben varııım 10+0 dan bulantılarım azaldı ceviz dışında çok zorlamıyorum kendimi ama kahvaltımı ihmal etmem zaten çok severim 2 yumurta peynir zeytin biraz reçel bir dilim ekmek her zaman fix😌 çay içmiyorum ama kahve genelde bir fincan bazen iki🙈 ve ana besin kaynağım ülker çubuk kraker😁
dugmeninannesiii 2pati1baby çok şükür 31+1 olduk 💙 oğluşum maşallah çok akıllı beni hiç üzmedi 😊 6. Ve 8. Haftalarda lekelenme oldu sadece. Şuandada ellerimde ağrı sırtımda ağrı var arada kalçamın üzerine ağrı vuruyor onun dışında iyiyiz çok şükür 💙🙏🏻🙏🏻
ilkannelikkk 2pati1baby 29+4 üz 🐣 hiç bulantım da kanamam da olmadı çok şükür hamile olduğumu anlamadım desem yalan olmaz. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. Çok güzel bi hamilelikti darısı diğer embriyolara 💙
Lokumcuk 2pati1baby 34+3 den merhabaa 🥰 simdiye kadar Allah razı olsun esim den hiç agır iş yapmadım ev süpürmek gibi VS. İlişki de olmadı iki kere denedik ikisinde de lekelenmem olunca doktorum yapmayın dedi. Simdiye kadar yarı zorlu yarı rahat atlattım son 2-3 hafta daha sık dişini diyor doktorum artık 😂 ve saglıklı beslenmeye özen gösterdiysem de 7. Aydan sonra hamburger en azından iki haftada bir yiyorum.
2pati1baby Sunny oy😊 🧿 maşallah , bende kahve ve çay içmiyorum korktuğumdan bir şey olacak diye🤦♀️ Harici zaten sürekli açım 🙈
Sunny 2pati1baby aç kalmaya ben de dayanamıyorum hiç tansiyonum düşüyor normalde de düşüktü zaten o yüzden hep birşeyler atıştırıyorum. Ama ben tüp bebek olduğumu unutmuşum şükürler olsun eskisi kadar ağır kaldırmama eğilmemeye filan da dikkat etmiyorum artık zaten zorlayınca belli ediyo huuu unuttun beni hanım hanıııım diyo içerden 😁 lekelenmem yok çok şükür ama akıntım çok hele harekrt ettikçe daha çok ama normalmiş herhalde
Sunny 2pati1baby hiç olmadı benim taze transfer yapmıştık sadece duphaston kullandım ve 5 doz yine progestan iğnem oldu inşallah hiç yaşamam🙏 Sizde durumlar nasıl☺️
Sunny dugmeninannesiii biz de o günleri görürüz inşallah her ağrıya sızıya razıyım bulantılar bile beni mutlu etti yaşadığım için☺️ Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah🙏
2pati1baby dugmeninannesiii biz bugün 6+1 ken lekenmemiz oldu çoğu kişi bu haftalarda oluyormuş tüp bebek anneleri hep yazdı🙏 Biraz acili ayağa kaldırmış olabiliriz tabi🙈☺️ Sağlıkla kucağımıza alın oğluşunuzu🧿💜
2pati1baby Sunny henüz 6 haftalığız inş 7. Haftada kalp sesini duyacağız 🙏 bugün lekelenmem oldu biraz acile gittik iğne yaptılar çok korktum tabi şükür ama devamı gelmedi
minuq Benim 5+2 de çok hafif kanamam oldu . Ödüm patladı. Progestan iğnemi geç vurunmuştum doktorum vucüt progestansız kaldığı için olmuş olabilir dedi . Günlük hayatınıza nasıl devam ediyorsunuz sizler ? Ben kanamadan çok etkilendim . 5 gündür dinleniyorum .
2pati1baby minuq bende de lekelenme olunca bugün dinleniyorum bol su içiyorum ,normaldede gerçi yatıodum ama korktum lekelenme olunca o psikoloji çok berbat bir şey🤦♀️
Sunny 2pati1baby çok sık yaşanıyormuş lekelenmeler normal yollla gebe kalanlarda da oluyor hiç stres yapma iyi düşünelim iyi olsun🙏🙏
Nefes21_21 Mrb arkadaşlar bende tüp bebek tedavisi 4.denememde pozitif 5+2 bugun benimde lekelerim oluyo korkuyorum lutinus fitil kullanıyorum onu kullanan varmı o yaparmı acaba
Nefes21_21 Nefes21_21 ilaç çok fazla kullanıyorum aslında sadece lutinus değil prograf hap Oksapar iğne Proluton depot Gevitamax vitamın Folik asit Estorofem Bunları hergun kullanıyorum
Esra2288 Nefes21_21 bende kullanıyorum doktor20.haftaya kadar kullan dedi siz ne kadar kullanacaksınız