25 yaşındayım hala sivilcelerle uğraşıyorum bende maalesef ve hamilede değilim ama gebelik düşündüğüm İçin ilaç kullanamıyorum.
Kendine cilt bakım rutini oluştur ama en önemlisi yemene ve içmene dikkat et. Süt ve süt ürünleri bi çok insanda sivilce yapıyor mesela. Eğer peynir süt yoğurt çok fazla tüketiyorsan bunlara ara ver bakalım biraz düzelecek mi cildin. Abur cubur yağlı yiyecekleri de kes bi süre hatta internette akne diyetleri bile var onları uygulayabilirsin. Geçen ay benim yüzümde birden 15 taneye yakın sivilce çıktı hepsi de kistik sebebi gebelik için kullandığım hormon ilaçları doktorum Ducray keracnyl foaming gel diye bi yüz yıkama jeli ile nadixa sivilce kremi verdi gerçekten düzenli kullanımda faydası var. Bide en çok faydasını gördüğüm şey bıttım sabun. Banyodan banyoyada bununla yıkıyorum. Biraz uzun oldu ama resmen bu konuda master yaptım ve saçma sapan kremlere resmen birsürü para harcadım en iyi gelenler bunlardı