Eryener93
Hatta şöyle söliyim canım. Ben kullandıktan sonra ablam aldı ki 33 yasında gitmediği dermatolog kalmadı. Kullanmadığı ilaç kalmadı ki o meşhur bir krem var psikolojiyi bile bozan onu dahi kullandı. Sonuç alamadı. En son şimdi bu sabuna gecti gecen kaynanası cilt bakımı ı yaptırdın yüzün ne güzel diyordu. Sadece kullandıktan sonra su bazlı Bi keremle bol nemlendirmen gerekiyor. Kızının elinde egzama var başka sabun kullandırtmıyor. Eşide saç dökülmesi için kullanıyor. Oda cok memnun en son stokladılar eve 😂 ben tıbbi bitkiler okudum. İçerisindeki Bi mantar var bizde kuzu göbeği diye gecer. O mantar için kanseri söker atar falan derler hatta inanılmaz faydalı Bi mantar. O yüzden gönlüm rahat almıştım keçi sütlü olanını. Ben cok faydasını gördüm hem cildinde hemde kol altında. Hatta hala sivilcem fazlalaştıgı zaman onu kullanırım ertesi gün iltihabı ıalır. 2.gün hiçbişi kalmaz