Merhaba 9 haftalık gebeyim ancak 2 gündür yoğun gaz problemi ve karın ağrısı yaşıyorum, şimdi lavobaya girdiğimde kahverengimsi bir akıntı gördüm sizce panik yapmakta haklı mıyım yoksa normal bir durum mudur acaba bu durumla karşılaşan arkadaşlarım tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim 🙏 sevgiler