Sedasensoy55 İyi aksamlar gecen hafta yumusama olduğu söylendi yarın tekrar kontrolu var artık hareket ederken zorlanıyorum bebek sanki kasıktan asagı baya indi inecek zaten Kanaldaydı 1 aydır açılma belirtisi ne olur yda 38 de yatıs verir mi doktor
UmayAsya Sedasensoy55 benimde 1 aydır kanalda geçen hafta rahim yumuşamaya başlamış dedi doktor nişan da geldi ama ne sanci var ne açıklık herkes de farklı ilerliyor sanırım bu tür şeyler 🥴
Umay05 Sedasensoy55 bizimki de baya önceden kanala inmişti ama doktorum 2haftadır kontrolde önce sancıya bakıyor sancı çıkmıyor hadi bide bebeğe bakalım diyor gögsümün bittiği yerden eliyle bakıyor bebek iyice inmiş mi diye bunlar olmayınca ultrasona geçiyor suyuna vs şeylerine bakıyor sancın olmadığı için açılmanda yoktur seni strese sokmayayım diyip çatıya bakmadı ama artık haftaya bi bakalım çatıya dedi 39dan sonra çok tutma taraftarı değilim bebek strese girebilir kakasını yiyebilir vs dedi ultrason görüntülerine göre 39dan sonra normal doğum istediğin için 1hafta daha bekleriz sonra ya suni sancı ya sezeryan dedi 🙈
Ortmenanne16 Sedasensoy55 bende açılma 2 cm idi hiç belirti yoktu tek garip gelen açılma olduğu gün iki mememide süt akmaya başladı ertesi gün doğurdum zaten herkeste aynı mıdır bilmem ama
4894mercimek Bende bekleyeyim burda 38+1 😂 yarın çatı muanem var korkuyorum 😂 ve açılma olayı ?? Lütfen yazın ya
Smmom95 4894mercimek ben çatı muayenesi oldum korkmayın kendinizi hiç kasmayın o an acımıyo hiç saniyelik bi olay zaten
Sedasensoy55 4894mercimek ilk mi çatı muayneniz benim gecen hafta ilkti ama korkulacak gibi değil 🤗 ben acı hissetmedim
Sedasensoy55 UmayAsya muayene sonrası mı geldi ben muayeneden eve geldim ilk alttan bakmasıydı bir bucuk gün falan sürdü ilk kanma sürecim hafif agrılı sancılı oldu sonra tam hafifledi dedim dün gece baya baskı yaptı bugun yattım yerden bile zor kalkıyorum hatta yürürken zorlanıyorum
Tubaerdag UmayAsya nişan gelince 1 2 saat için de doğum olabilir ben ilk doğumumu nişan geldikten (nişanın ardından suyumda gelmişti) 1 30 saat sonra yapmıştım
Sedasensoy55 Umay05 benim nst de sancı var birde suyunda azalma var sancı cıktığı icin muayeneye aldı yumusaman var dedi eve geldim kanamam oldu bir bucuk gün falan sürdü bitti yarın tekrar gidicem haftalık kontrole ister istemez sitres yaptım bugünde hareketlerim kısıtlı oldu birde ilk olduğu İcin malum daha bir sitres 🤗
Umay05 Sedasensoy55 senin durumun biraz farklıymış evet bende bunlrın hiçbiri yok çevremdekiler hadi artık diyor😬 stres yapma hiç inşallah Allahın izniyle vakti zamanı gelince en güzel şekilde kucagına alırsın🙏🏼 Geliyor gelmekte olanlar🥰
UmayAsya Sedasensoy55 yok muayeneden önce geldi bugün de çok akıntım oldu hiç boyle olmazdı anlamadim bende rahim olgunlaştığı için mi oluyor acaba 🤔
Haticeyn Dogumda da cati muanesi yapılıyor mu bilginiz varmi ilk.dogumum normal olmustu.catim müsaitti yine aynidir heralde
Betul-sefa Haticeyn ilk gebelikte yapılıyor. Doktora sormuştum ikinci gebelikte bakmaya gerek yok demiş ti.