Sinemlim Merhaba arkadaslar, su an 22+3 deyim ve servix 30mm olmus. Bir ay önce 50mm idi. Korkuyorum Dana fazla kisalir ve sorun yasarim diye, tavsiYeleriniz varmi? Doktor cok uzanip dinlenmemi söyledi…
Babyyyymother Sinemlim canim sürekli yatacaksin kişisel ihtiyaclarin dışında kalkmayacaksın ben serklajliyim yatiyorum Allah yardimcimiz olsun 🤲
iremakar35 Sinemlim ben de dünkü kontrolümde öğrendim rahim ağzı kısalığı 29 mm ve açıklık varmış progestan verdi yatıcaksın bol bol dedi daha bugün 18 haftalık olduk umarım daha fazla kısalmaz sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza
Sinemlim iremakar35 evet bana da magnezyum ve progesteron verdiler. Erken dogum Olur diye cok korkuyorum. Imsallah saglikla cocuklarimizi kucagimiza aliriz. Bütün Gün yatmayi uzanmayi Düsündükce stres oluyorum..
iremakar35 Babyyyymother açıklığı söylemedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı ölçmek için sanırım o zamana kadar daha da kısalırsa serklaj önericek
iremakar35 Sinemlim amin inşallah, zor bi süreç ama atlatıcaz hayırlısıyla 🙏🏻 Stres yapmamaya çalışıyorum ama düşündükçe daha da sinirlerim bozuluyor zamanla alışcaz artık evde yatmaya 🤦🏼♀️
Babyyyymother iremakar35 anladim canim Allah yardimcin olsun benimde aynı sey oldu da 8 mm açıklık ve 37 mm uzunluk ile 15.haftama girerken acil serklaj oldum ondan merak ettim kontrolüne kadar hic kalkma insallah kisalmaz bazen uzayadabiliyor
iremakar35 Babyyyymother inşallah canım teşekkür ederim, hepimiz zamanında alalım evlatlarımızı kucağımıza başka bişey istemem gerçekten sıkıntılı bi dönem
Babyyyymother iremakar35 evet hem sıkıntılı hem stresli en ufak şeyde acaba birseymi oldu dusuncesi ve en önemlisi de hep yatıyor olmak sonucunda sag salim yavrularımıza kavuşalım da insallah güzel düşünelim baska birsey istemiyorum ayni şekilde 🙏