Berin Haftadan selamlar kızlar😇 Bir kaç gündür belimin alt tarafında ve bacağımın üst kısmında ağrı başladı. En ufak ayakta dursam bile ağrıyor yatmam lazım geçmesi için yani. Bu durumu yaşayan var mı geçmesi için acaba ne yapılması lazım, doktor tavsiyeleri alanlar var mı?
mutluugizz Berin ben yaşıyorum 8.haftadan beri şuan 12+4 üm. Biraz bulaşık yıkayim yürüyim sağ bel kemiğimden sağ kalça kemiğime kadar aşırı ağrı saplanıyor dinlenince geçiyor
Ozlemust Berin çok erken başlamış benim 25. Haftadan sonra başladı magnezyum kalsıyum vermişti doktorum ama çok faydası olmadı baana