Gigiiii Merhaba kızlar. Göğüs hassasiyetiniz ne zaman başladı. Reglime daha 9 gün var göğüs uçlarım cok hassaslaştı hafif bir ağrı var. Hamilelik belirtisi olabilir mi acaba
vuslatim34 Gigiiii yumırtlama döneminde de gögüs hassasiyeti oluyor. Benim her ay oluyordu bu ay olmadı mesela.
nuzunismail Gigiiii Ne yumurtlama da ne adette ne de gebelikte göğüs hassasiyetim olmamıştı, herkes de olmayabiliyor herhalde
Gigiiii [silindi] Evet o yüzden bekliceem test için🤭 normalde bu kadar erken başlamaz ağrılarım o yüzden heyecan yaptm sanırım🤭
Gigiiii vuslatim34 ovülasyon testi yapmadım ama o da olabilir tabii. Yine de değerlenireyim bugünleri teşekkür ederim 🙏😘
Gigiiii Seztu bir hafta daha bekleyip erken gebelik testi yapayım o zaman değil mii regli gününe kadar bekleyemem 🤭