Meltemgndvn Kızlar merhaba cuma günü epidural ile doğum yaptım ama bu baş agrısı ve sırt agrım felaket yaşayan varmı aranızda ben nasıl başa çıkıcam bilmiyorum habire hastaneye gidip igne yiyorum yoksa geçmiyo