Fatosef valla doktorlarını bılmem ama normalde takıbım vitale hastanesinde geçen doktorum ameliyatta diye vajinamda çok sancı vardı araştırmaya gitmek zorundaydım erken doğum riskim vardı tam 2 saat muayene olmak ıcın beklıyorum saat 15.50 de hastaneydim sadece verdiğim idrar testiydi nstye falan bağlıcaktı 17.10 oldu eşim delirdi geldi çıkardı beni yaşam hastanesine gittik hemen acilen meğer rahim ağzı kısmımda apse yapmış o ağrı yapıyormuş doktor patlattı rahatladım dünya varmış devlet hastanesi resmen rezillik zaten her doktor bır değil ama o gün ki nöbetçi doktor berabttı herkese niye geldin tavrı