muhamedalininannesi son 29 gün 😍 cok heycanlıyımmm , dün oglum hıc hareket etmedı korkuttu bızı , hastaneye gıtmedeık en son gttıgımızde 4 saat beklemıstım , ama bgun cok sukur guzel hareketlı her zamankı gbı , hazırlıkları bıtmek uzere , son hastane cantamızın son hazırlıkları kaldı , arada bır yorgunluk , bacak krampları oluyor , ama sukur doguracak gbı degılım son ayım gbı degıl sankı hareketlıyım yuruys ev ısı yapabılıyorum . 🙂🤗🤗 sız nasılsınız nasıl gıdıyor ?