Kızlar karın ağrısı şikayetiyle hastaneye gitmiştim geçen hafta ama aklıma bişey takıldı normalde kontrolde ikiz gebelik olduğu birinin bir hafta geriden geldiği söylendi birisi 8 haftalık birisi 7 haftalıktı ama acile gittiğimde acilsek doktor çok ilgisizdi ve bana sert bi şekilde ne ikizi sayıklıyorsun tek görüyorum ben dedi bakmadı bile çok üzüldüm sizce kaybolma kendiliğinden düşme felan olabilir mi doktor kontrolünde görmüştüm bebeği