ayse29 Kizlar merhaba.27.haftamdayim.bu hafta ev tasidik.nekadar dikkat etsemde yoruldum biraz sanirim.bebegikin hareketleri filanda iyi fakat bebegi kasiklarimin orda hissediyorum.bazen afedersiniz sanki cikicak gibi alttan genital kismimin orda tepiyor gibi hissediyorum.arasira midemin oralarda hareket ediyor. Genelde gobegimin altinda agirlik yapiyorsizlerin nasil veya nasildi ???
aesma ayse29 bende aşağıda hissediyorum 28 haftalığım 😃 genital bölgeden vuruyor sanki 😅 bebeğim baş geliş pozisyonda herhalde ondan diye düşnyrm