Emirduham E-G-C bnde 37+2 yim sezeryana gün aldım haftaya pazartesi ama kaburgalarım mahvetti bni nasıl geçecek bir hafta bilmiyorum
E-G-C Emirduham bende bel agrısı sırt agrısı kabızlık gaz suan nasıl kıvranıyorum anlatamam utanmasam oturup aglicam :( csrsamba günü 37+6da sezaryen olucam 2 gün daha nasıl gecicek bilmiyprum cok kötüyüm :(
Aysesss 37+4 um bogaz yanmam asırı fazla gece uyuyamıyorum gunduz uykum geliyor bi yonden iyi gece ben benege bakarım gunduz de esim vwya kayın validem bakar yeter ki gece bakacak olan olsun 😆
Emirduham Gece nefes alamıyorum zaten sürekli burnum tıkanıyor sabah uyanınca bogazım agrıyor kaşık agrılarım oluyor inş doğmam pazartesiye kadar