surprizyumurtam doktorumun önerisiyle lierac kullanıyorum 5.aydan beri her banyodan sonra sürüyorum. biraz pahalı ama 38.haftaya girdim henüz hiç çatladığım olmadı. Bir de ara sıra kakao yağı, hindistan cevizi yağı ve badem yağı karışımı yaptım onu da sürüyorum ama birkaç haftada bir falan.