hilalibs01 bitkisel boyaya sıkıntı yok diyorlar ama o kimyasal maddeler deri altından kana karışıyor bebişin daha çok küçük çok gerekli değilse bence boyama canım. Olabildiğince makyaj dahi yapmayın kimyasallar bize net bir etki yaratmıyor ama bebişler dış dünyada hazırlıklı değiller herhangi bir etkisi olup olmadığını doğumdan sonra anlaşılabiliyor çok önemli değilse sabredin bence yediklerimize bukadar dikkat ederken kullandığımız ürünlerdeki kimyasalların bebeğimize zarar vereceği düşüncesi daha kötü değil mi