Byby99 yukarda başka arkadaşlarda yazmış. Benim anneminde lise zamanı ellerinde siğiller varmış, çok rahatsız olurmuş, sonra her gece aya bakarak bir dua okumuş ve 9 gündü sanırım siğilleri geçmiş. Benim de iki sene önce elimde bir siğil vardı. Doktora gittim, dondurdu ama sonra baya morardı şişti fln. Siğil geçti ama 1 aya yakın acısını çektim. Bence duayı bir deneyin.