cevikannesi Ben spinal sezaryen oldum.Kendisinden memnun kaldım. 5 dakikada bebeğim doğdu, geri kalan kısmı dikişti. Toplam 30-40 dk sürmüştür ameliyat ama ameliyathaneye alındığım gibi başlanmadı ve ameliyat bitiminde bi 10 dakika kadar daha beklettiler tansiyonuma bakmak için. Yani ameliyat kısa sürdü. Onun dışında benim toparlanmam 1 hafta sürdü. Öyle aman aman ağrı yaşamadım, regl ağrısı gibiydi aynı. Sadece ayağa kalkarken zorlandım. Dikiş estestik dikiş. 3.gündü sanırım kontrole gittim. Bantı çıkardı ve sprey sıktı. Bu hava ve su ile teması kesiyormuş. Tekrar bandaja vs ihtiyaç duymadım ☺️