Kızlar 27 haftalık hamileyim. 12. Haftadan beri corasprin kullanıyorum. Bebeğime giden damarlardan sağda çentik çıktı 🤦🏻♀️ doktorum 32. Haftada corasprini bırakıcaz dedi. Bebekte gelişim geriliği yapabiliyomuş bu çentik ama ben en çok tansiyondan korkuyorum şuan düzenli ama corasprin bırakınca tansiyon yükseliceğini söylüyolarlar 🤦🏻♀️ başına gelen var mı yada duyan.? Corasprin prospektüsünü okuyunca gebeliğin son 3 ayında kullanmayın yazılmış. Ayrıca corasprini bırakınca tansiyonum yükselmesin gebelik zehirlenmesi olmasın diye nasıl önlemler alabilirim bu şekilde bir gebelik yaşayan var mı.? 😔😢 Gerçekten çok korkuyorum erken doğum olmasından.