babyboy1 Kızlar kaç saattır şiddetli bir şekilde kasıklarımda ağrı var sanki adet sancısı gibi çekiyorum suanda 😭 oğlum durmuyor içimde halen dönüp duruyor harektlere devam ama ben ağrıdan ölcemmm 😭😭 ağrımın azalması için önerilerinizi alayım lütfen 🙏🏻🙏🏻
oglusunakavusmayibekleyenanne canım benimde agriyodu doktoruma gittim bugun nst ye bağladı çok şükür şancı çıkmadı sonra idrar tahlili yaptı o da temiz çıktı çok fazla yorma kendini ayaklarını uzat dinlen dedi bide bu aralar daha fazla şu tüket havalar çok sıcak yetersiz geliyor terle atildigi icin dedi sende ihmal etme bi doktoruna git ona göre sana söyler zaten
babyboy1 oglusunakavusmayibekleyenanne anladım canım çok sağol yinede 🙏🏻 Doktorum bi saat uzaklıkta yani özele gittiğim için bi saat gitmek zorundayım devlet hastanesine pek gitmek istemiyorum ama allahtan haftaya randevum var 🙏🏻