Hayalim1234 benim 2 hamileliğimde de çok yumurta oluşmuştu o yüzden çatlatma iğnesi yapmadılar çok şükür ikisinde de bir yumurtayı tutturmuşuz. İlk hamilelikte yumurtalardan biri kist olmuştu hamileliğin ortalarına kadar falan devam etti biraz ağrı yaptı arada doktorum sorun olmaz dedi. Kendiliğinden geçti kist. Ama klomen kullandıktan sonra tahlil yaptırmadım hiç o yüzden kan değerinizle ilgili birşey diyemem. İnşallah hayırlısıyla güzel haberler alırsınız sizde🙏🏻