Hatice_ee masallarin arada haftada 2 kere yada 1 kere yarim bardak iciyorum ictigim zamanda cok icmiyorum onun yerine ayran ice tea falan
isimsizbiranne masallarin hiç içmiyordum 32 haftaya kadar falan ama duydum ki az içersek bişey olmazmış bende çok çok canım çektiğinde yarım ya da bir bardak kola fanta içiyorum üç haftadır rahatım biraz beslenme konusunda sosis sucuk falan da bi iki dilim yiyorum hiçbişeyde gözümüz kalmasın az olmak şartıyla yiyip içebiliriz herşeyden
Mervensn1 masallarin içiyorum gazoz içtim çok fanta kola içmedim ama çok derken o da ayda yılda bi denk gelirse 1 bardak abartmadan tüketiyorum
bademsekeri42 Hatice_ee ice tea önermiyo benim doktorum coladan daha çok şeker varmş içinde daha zararlı diyo bide meyveli maden suları
svdmm16 Canım neden başlığa yazıyorsun. benim canım cok istiyor hamile olmadan pek içmezdim ama kendimi zor tutuyorum sürekli kola aşeriyorum ayda bir içiyorum dayanamayıp keşke bu postu da görmeseydim yani 😤
BTSG04 masallarin az önce bir bardak içtim cola 🙈 2 ayda bir anca içiyorumdur çok nadir ama canım istese daha sıkta içerdim
Ckaragoz masallarin 27. Hafta hiç asitli içmedim normalde de içmiyorum o yüzden pek değişiklik olmadi 😂
Miumiu masallarin Ayy daha bu akşam içtim cola valla süper gitti😂 Abartmamak kaydıyla içiyorum tabiki.
Kuyumcu masallarin benm annem dokuz ay sadece kolyla beslendı ikiz dik ve ikimizde sağlam doğduk hıc bır kusurumuz olmadı sukur obez falanda degılız 😂 bende arada ıcıyorum yalan yok haftada bır bır bardak ıcerım
Bhralp0501 masallarin İki haftada bir sanırım. Birazdan bir bardak kola içeceğim. Derbi var cips kola iyi gidiyor 😂
Eski9 masallarin 6 aylık hamileyim sadece geçen ay memlekete gitmiştik orda başkaları içerken canım cektii yarım bardak fanta bir kere de 1 bardak kola içmiştim o kadar bir daha da içmem sanırım. Zaten evimize girmiyor almıyoruz içecek vs.
Ozlem23 masallarin hamileliğimin başlarında birileri yanımda içince bir iki yudum iciyodum ama bayrağıdır almıyoruz
CevriyeKuzey masallarin ben her gün kola içiyorum hiç bi sıkıntı olmadı. Yani ilk gebeliğimdede içtim şimdi 2.dede içiyorum fazlası zararlı diyorlar ama kahve içmiyorum kola içiyorum
masallarin CevriyeKuzey benim beslenme duzenimi bilseniz sasarsinz o kdr dkkt ediyormki her hafta balik et tawuk mutlaka her gn meywe sut yumurta beyaz peynr ceviz mutlaka sebzelerdn hep bakliyat karnibahar brokoli ispanak pirasa vs bu kdr iyi beslenmenin yaninda sdece bu hafta 3 kere sprite ictim o da baligin yaninda 😫🤦🏻♀️cok cok abartiyorm galba