Iremozer Ben devlette 3+1 le atanan memurum doğum parası alıyormuşum o nasıl oluyor maaş yatıyor ilk demi
gulbay90 Iremozer eğer maaş alıyorsanız doğum parası yatmaz. Doğum parası maaşı kesilen işçiler için geçerli bir durum.