24 +3 günlük gebeyim bu durumla karışılaşan var mı bi riski var mı bi önceki gebeliğimde 32 haftalık ölü doğum yaptım o yüzden herşeyden tedirgin oluyorum birşeyde bulamadım doğru düzgün. ayrıntılı usg de doktorum söylemişti ama sıkıntı olucağıyla ilgili bişey söylemedi. bugün acilde baş ağrım yüzünden gittiğimde doktor plesenta anterior diyince özellikle bi tedirgin oldum bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen?